27 Temmuz 2013 Cumartesi

Şehirciler ve Reçelciler


Son zamanlarda Tipeez Dünyası'nda iki yeni grup oluştuğunu gördük. Reçel Parkı'nda vakit geçirmeyi seven Reçeliciler ve Şehir Merkezi'nin savunucuları olan Şehirciler...

Şehirciler ve Reçelciler
 
Bu iki grubun, aralalarında ufak tefek atışmalar yaşadığını fark ettik ve ekibimize bu konuda neler düşündüklerini sorduk.
 
İşte cevapları:
Şehirciler ve Reçelciler
Kayla
Bana sorarsanız ben Reçelciyim. Reçel Parkı'nın insanın ruhunu dinlendiren o kuş cıvıltıları, havuzu, börtü böceği, yemyeşil alanı ve piknik yapılabilecek doğayla iç içe olan ortamı bana huzur veriyor. 
 
Şehirciler ve Reçelciler 
Aişa
Ben Şehirciyim. Şehir Merkezi'ne girdiğimde rengarenk bir yerle karşılaşıyorum. Süt Cafe'ye, Güzellik Salonu'na, Dans Kulübü'ne ve Çarşı'ya da çok yakın olduğu için, oradan hemen istediğim yere geçebiliyorum. 
 
Şehirciler ve Reçelciler 
Rüzgar
Ben değişmez bir Reçelciyim. Orada istediğim gibi spor yapabiliyorum. Ağaçların arasında olmak her zaman hoşuma gidiyor, şehrin karmaşasından kurtulmamı sağlıyor.  
 
Şehirciler ve Reçelciler 
Link
Ben tabii ki Şehirciyim. Teknolojiden ve modern hayattan uzak kalmam imkansız. Hem merkezi bir yer olması hem de Tipeez Dünyası'nın tam merkezinde olması dolayısıyla Şehir Merkezi benim mekanım!
 
Tipeez Ekibi'nin düşünceleri bu şekilde... Şimdi sıra geldi sizin düşüncelerinize. Fikirlerinizi yazın, en sevdiğiniz Tipeez Dünyası mekanını savunun!
 
Siz Reçelci misiniz, Şehirci mi? Neden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder